MATERIAL NECESARIO:
Unha fotografía do alumno (tamaño DNI é válido ou otros...)
Unha foto ou debuxo de algunha mascota que teñas
Recortes de revistas, etc....
Opcional: mapa, foto etc... algo que ilustra o teu lugar de nacemento (podes facer un debuxo. Unha foto do teu mellor amigo/a.
Imos comezar a completar a parte do Diario persoal. Comezamos.... os apartados que tedes que completar son os seguintes:
1. DATOS PERSOAIS
Nome completo:
Data de nacemento:
Lugar de nacemento:
Lugar de residencia (localidade, municipio, provincia)
Dirección:
2. ANÉCDOTAS
Escribe algunha anécdota que ocorrera no teu nacemento, días posteriores, na túa infancia... (pregunta aos teus pais, avós....)
3. QUEN É / CAL É....?
O teu mellor amigo/a
O mellor profesor que tiveches (en primaria ou curso pasado)
O teu ídolo
A persoa á que máis admiras
A túa estación favorita
4 TES MASCOTAS?
Gústanche as mascotas? Gustaríache telas?
Como poderías obter algunha?
DATOS MASCOTA
Animal:
Nome:
Idade:
Responsabilidades que asumo coa miña mascota:
5 ME GUSTA
En dúas columnas anota o que che gusta e o que non che gusta
Despois responde:
Que é o que máis odias facer na túa vida?
Que che gusta e non fas? Anota algo que che encantaría facer. De que modo poderías acadalo?
6 APRENDO A COÑECERME
O espello: fai unha descrición física de ti mesmo/a e fai unha do compañeiro/a. Podedes debuxaros.
Despois xuntos/as comparalas descricións. Hai algunha diferencia? Responde á cuestión 9 da páxina 5.
Le o texto da páxina 5 (COMPRENDO O TEXTO) e responde ás cuestións.
En dúas columnas anotarás 1º as túas propias calidades como persoa 2º Os aspectos da túa personalidade que non che gustan nada. Si poideras cambiar cousas de ti, que cambiarías?
7 OS MEUS SOÑOS
Completamos no diario:
De maior gustaríame ser ....................... penso que sí/non é posible que o acade. Para conseguilo teño que ................. e penso que é fácil/difícil porque..............................
Como me vexo Eu no futuro:
ACTIVIDADES
1. Micrófono abierto: Pasamos un folio por toda a clase, cada alumno anotará unha palabra que defina á xuventude actual.
2. Telenoticias
3. Noticia de prensa. Le o artículo e responde ás seguinte cuestión: cres que é un reflexo da xuventude actual? Que medidas pensas que axudarían a mellorar eses resultados?
Na última sesión realizaremos unha proba escrita.
UN LIBRO:

UNHA PELÍCULA:
No hay comentarios:
Publicar un comentario